Utilització dels nous serveis d'Administració Electrònica

Des del Departament d'Informàtica de l'Ajuntament d'Alcàsser animem a fer servir de manera intensiva les eines telemàtiques posades a disposició dels ciutadans d'Alcàsser, accessibles a través de la nova web posada en marxa recentment mitjançant les seccions de:

- INFORMACIÓ:

* Whatsapp Alcàsser: canal d'informació via missatgeria instantània WhatsApp.

* APP Alcàsser: aplicació per a smartphone ANDROID / IPHONE integrada amb la web.

* Canals de xarxes socials com Facebook, Twitter o Instagram.

 

- e-ADMINISTRACIO:

** Seu electrònica: permet presentar instàncies de forma telemàtica, accedir als expedients iniciats per persones físiques o jurídiques, i accedir al Tauler d'anuncis.

* Cita prévia: permet realitzar reserves a través de l'APP o de la web, per accedir a les Piscines i Zona Jove EL DAU.

* Inscripcions esportives: permet realitzar inscripcions a les Escoles Esportives i Programes Esportius d'Adults.

** Certificats de padró: permet obtenir un Certificat d'empadronament.

* Portal de transparència: permet consultar la informació institucional, econòmica, adjudicació de contractes, etc.

* Portal de participació ciutadana: permet participar en els processos de presa de decisions polítiques plantejant propostes i votant les propostes amb més interès per a la ciutadania.

* Perfil del contractant: permet consultar totes les licitacions publicades a la PLATAFORMA DE CONTRACTACIÓ DEL SECTOR PÚBLIC.

* Facturació electrònica: permet consultar les dades (codi DIR3: L01460155) per remetre a través de FACE les factures adreçades a l'Ajuntament d'import superior a 1.000 euros.

* Vídeos dels plenaris: permet consultar les actes, debats i vídeos dels plens.

* Formació per a l'ocupació Emple@lcasser: permet la inscripció a esdeveniments de formació per a l'ocupació.

** Carpeta Ciutadana AGE: permet consultar les NOTIFICACIONS i DADES de tots els ministeris, i remetre instàncies / REGISTRES per via telemàtica a més de 5000 organismes públics adherits a SIR / ORVE

** Carpeta Ciutadana GVA: permet consultar les NOTIFICACIONS i iniciar / consultar tràmits de la GVA i les seves Conselleries.

 

NOTA: Les seccions indicades amb ** necessiten disposar de CERTIFICAT DIGITAL.
- Tràmit d'emissió de Certificats Digitals.
- Els certificats ACCV a punt d'expirar (o caducats després del 14-març amb el navegador Firefox), es poden renovar a través d'Internet pulsant sobre AREA PERSONAL DE SERVICIS DE CERTIFICACIÓ > Accés a APSC > RENOVAR:
https://www.accv.es/servicios/apsc/
- En el cas de la Seu Electrònica de la Seguretat Social permet accedir sense certificat:
* Accés Sense certificat digital i Sense signatura digital
http://www.seg-social.es/wps/portal/wss/internet/HerramientasWeb/adbeec6e-cd60-4373-b571-4440166debea
* Accés amb ClavePIN o ClavePermanente
http://www.seg-social.es/wps/portal/wss/internet/HerramientasWeb/2927

- Més informació sobre la utilitat dels Certificats digitals:
https://santiagobonet.com/los-certificados-digitales-tambien-existen

- Guia pràctica para organitzar el teletreball:
https://www.gva.es/es/inicio/area_de_prensa/not_detalle_area_prensa?id=852561